söndag 1 februari 2009

Nr 36 Bruten

Här kan man se var jag var igår. Jag satt på akuten med min son som hade brutit handen.
Var på jobb, när jag tittade på mobilen så var där 10 missade samtal. Snacka om hjärtklappning.
Bara en timme innan hade jag tittat och då var där inga samtal.
Nåja, dottern hade i alla fall hämtat upp honom och åkt iväg in till akuten med honom så det var ju skönt.
Fick i alla fall ge mig iväg in och förberedde mig på en lång natt. Men in kommer jag och där kommer läkaren (som frågade lite försynt om jag hade slutat jobbat än, kom ju dit i arbetskläder) vilket jag ju hade, men det tog ändå inte mer än en halvtimme så var vi klara!!!!!!!!
Snacka om lättnad.
Så min dagens bild blir ju som sagt BRUTEN inte så konstigt eller hur?

Här har jag inte gjort mer än att beskära bildenoch sedan ordnat färgerna i labfärger.

Monica

5 kommentarer:

Maria Thorbjörnsson sa...

Uchianemej-har han ont-ser lite läskigt ut-men stämmer ju perfekt till temat-ja det gäller ju att ta tillfället i akt.........;)
Hå det så bra ändå

Ulrica sa...

Stackarn - det var ju inget roligt. Men du fick en kanonbild till temat, det får du tacka honom lite extra för;)

Unknown sa...

Du har tur du Monkan som får barnen till att ställa upp för en bra bild :-)

Skateboard eller...?

Monkan sa...

Jaa du Ambjörn (Korngatan) det var skateboard för hela slanten. Fick till och med åka in dagen efter igen och gipsa om!!!
LITE sur var jag allt:o))

Monica

Anonym sa...

Hoppas han inte har allt för ont!